The sleep

mars 17, 2014 § 2 kommentarer

Ruth Roland © BONO

Ruth Roland © BONO

 

When I was a kid, I used sometimes to curl myself in our dogs place. Lying there together was warm, kind of safe and soothing. The soft fur, the  smell of animal could change a crying child to a sleepy girl.

Tagged: , , , , , , , ,

§ 2 Responses to The sleep

  • Katrine sier:

    Nydelig Ruth! Jeg ser slumrende krefter, men også trygghet og tillit.

    • ruthroland sier:

      Takk Katrine! Ja, jeg leker meg mellom litt skumle dyr, og ser om ikke det er noe trygt og fint der. Jeg så en film om ei jente som vokste opp i Afrika http://www.youtube.com/watch?v=y8zZ_NGRoJo Den var gjødsel for å uttrykke følelsene mine! Bøkene til Ursula le Guin om Jordsjø, «Earthsea», regnes vel som ungdomsbøker, men har også påvirket trykkene mine med drager og småjenter. Det er en vakker historie om ei jente som har kontakt med drager, pluss mye mer. Anbefales dersom du er glad i historier med et drag av eventyr.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading The sleep at Ruthroland's Blog.

meta

