Åtte mennesker om forstyrrelser i skjoldbruskkjertelen i Haugesund Billedgalleri

januar 6, 2012 § 10 kommentarer

Fredag 13.01.2012 kl 18 åpner utstillingen om åtte mennesker med forstyrrelser i skjoldbruskkjertelen i Haugesund Billedgalleri.

§ 10 Responses to Åtte mennesker om forstyrrelser i skjoldbruskkjertelen i Haugesund Billedgalleri

  • Jorunn Møksvold sier:

    Takk for at du har valgt å ta opp denne problematikken gjennom kunsten din, Ruth. Det var en sterk opplevelse å se utstillingen din i kveld! Vakkert, selvbekreftende, og ikke minst, informativt. Denne trenger mange å se!!

    • ruthroland sier:

      Takk Jorunn! Det var hyggelig å møte deg og de andre som kom. Jeg håper at utstillingen kan gjøre en liten forskjell. Det er mye informasjon, det er bare å lese i vei, om dere ønsker det!

  • Elizabeth Knudsen sier:

    Hei Ruth Roland

    Kommer denne superflotte temautstillingen eller deler av den til Tromsø, by any chance? Jeg håper ihvertfall at den kan vandre litt på seg.

  • Randi sier:

    Hvor er det godt, at du gennem din kunst sætter fokus på de oversete stofskiftesygdomme. Jeg håber, at rigtig mange mennesker vil besøge udstillingen!

  • ruthroland sier:

    Hei Randi! Ja, jeg håper også på mange besøk. Jeg møtte endel engasjerte mennesker på åpningen i Asker og i Haugesund, det var fint. Og det hadde vært veldig hyggelig å kunne vise utstillingen ett sted i Danmark! Varm hilsen til deg fra Ruth

  • Randi sier:

    Hej igen Ruth.

    Jeg har netop kontaktet den danske Thyroideaforening og spurgt, om de evt. vil arbjede på at få din udstilling til Danmark🙂

  • ruthroland sier:

    Takk skal du ha! Jeg har kontaktet et visningsted i Danmark, og venter på svar fra dem. Det kommer et intervju med meg snart i siste nummer av det norske Thyreoideaforbundets blad.

  • Hei!
    Er utstillingen din fortsatt å se i Haugesund?

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Åtte mennesker om forstyrrelser i skjoldbruskkjertelen i Haugesund Billedgalleri at Ruthroland's Blog.

meta

