Inside out

mai 12, 2011 § Legg igjen en kommentar

Inside, hiding: a universe I do not see. When everything is functioning I forget what I contain: heart, lungs, stomach, the gut. It is there all the time.

In this two prints I have been a brute, drawing with my Dremel on the copperplates. In the print with the heart I have also used a drypoint.

Inne i meg er det et univers jeg ikke ser. Så lenge jeg fungerer, glemmer jeg alt jeg inneholder. Hjerte. Lunger. Magesekk. Tarmer. Det er der hele tiden. Selv om det ikke er synlig.

Jeg har vært brutal og tegnet med Dremel på disse to trykkene. På trykket med hjertet, og lungene som to blomsterblad, har jeg også brukt koldnål.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Inside out at Ruthroland's Blog.

meta

