Forstyrrelser, en dokumentar

mars 19, 2011 § 2 kommentarer

Jeg har nå bestemt meg for at utstillingen om Thyreoidea Glandula, eller skjoldbruskkjertelen, skal hete «Forstyrrelser, en dokumentar». Lille sommerfugl høres for enkelt ut for å beskrive en uendelighet av lidelser. Lidelser som for mange betyr et liv med store og brutale endringer.

The exhibition about Thyreoidea Glandula have a new name. The name is «Disturbances, a documentary». In Norwegian «Forstyrrelser, en dokumentar». It is a better description for deceases that gives a lot of people a life with losses and a lower quality of life.

§ 2 Responses to Forstyrrelser, en dokumentar

  • Randi sier:

    Et rigtig godt og rammende navn, du har valgt til din udstilling!

  • ruthroland sier:

    Hei Randi!

    Ja, det har tatt litt tid å finne et navn som passer. Jeg har fått god hjelp på Sonjas Stoffskifteforum. Men ingen kom opp med noe som virkelig traff meg. Etterhvert dukket dette opp i hodet mitt. Mange snakker om at de opplever en personlighetsforstyrrelse. Derfor synes jeg «Forstyrrelser» dekker i alle fall noe av det tapet og ubehaget mange opplever.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Forstyrrelser, en dokumentar at Ruthroland's Blog.

meta

