Monotypier fra utstillingen i Det Gule Huset

september 12, 2010 § 4 kommentarer

Monotypi

Monotypi

Montypi

Monotypi

Monotypi

Monotypi

Monotypi

Monotypi

Monotypi

Monotypi

§ 4 Responses to Monotypier fra utstillingen i Det Gule Huset

  • Ulinka sier:

    Hei,
    Jeg liker bloggen din veldig godt og jeg liker bildene dine🙂 Jeg har også en blogg og skriver av og til om livet som stoffskiftepasient. Kikk gjerne innom å gi meg en tilbakemelding om du vil.

    ulinka.wordpress.com

    Jeg håper også det er greit at jeg la din blogg til i listen over blogger jeg leser på bloggen min.

    Mvh U.

    • ruthroland sier:

      Hei Ulinka! Så fint at du liker bloggen min, og bildene mine! Det setter jeg stor pris på. Nå har jeg lest litt på din blogg, og jeg liker den! Varm klem fra Ruth

  • Kari Strøm sier:

    Alt dette uforståelige -og litt farlige – med og i kroppen vår ( min – -) tar du frem og gir oss (meg) tanker -ved hjelp av din kunst.
    Du setter igang noe – vi (jeg) tør å fortsette.
    Så dine to bilder på Trafo idag -og fant deg på Google!
    Det er jeg fornøyd for.

    • ruthroland sier:

      Hei Kari!
      Ja kroppen vår er flott, og litt skummel. Det skjer jo saker og ting vi ikke har kontroll over. Vi tror vi er gode på kontroll, men det er vi jo ikke. Glad for at jeg gir deg tanker med det jeg jobber med!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Monotypier fra utstillingen i Det Gule Huset at Ruthroland's Blog.

meta

