Bokomslag

april 28, 2010 § 1 kommentar

Det er alltid moro å se hvordan andre forholder seg til mine arbeider. Og dette bokomslaget ble vakkert.Cover_Rehabilitering som politikk

§ One Response to Bokomslag

  • Ingrid sier:

    Hei!

    Jeg er medlem på Sonjas Stoffskifteforum (brukernavn «Shorty»), og ble veldig interressert i kunstprosjektet🙂 Trenger du noen flere til å delta eller hjelpe til med noe? Jeg er selv 17 år, og fikk diagnotisert lavt stoffskifte allerede når jeg var rundt 10 år. Dette har satt en stopper for fremtidsplanene mine, og har satt livet mitt på «vent». Har lagt merke til at mange ikke forstår hvor vanskelig det er å ha en slik sykdom, og det gjør meg virkelig glad å vite at noen vil sette fokus på det, spesielt via kunst🙂

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Bokomslag at Ruthroland's Blog.

meta

