Prosjektet «Lille sommerfugl» akkurat nå:

april 12, 2009 § Legg igjen en kommentar

Pappa

 

Jeg har sendt nærmere tretti søknader de siste ukene. Om utstillingsplass for prosjektet «Lille sommerfugl» som handler om thyreoida. Og søknader om støtte. Nå handler det om å vente på respons på alle brevene. Håpe og vente!

Det har begynt å komme respons  på mine etterlysninger etter deltagere  i Norge, Sverige og Danmark. Jeg søker ti personer til å delta i prosjektet.  Jeg håper å få med noen menn og gutter, og noen som har andre forstyrrelser enn hypotyreose (lavt stoffskifte).

Blir det kun kvinner med hypotyreose, så gjør det det!

Jeg har foreløpig sagt ja til fem kvinner fra 11 til 41 år, tre normenn, to svensker, så det fortsatt fem muligheter! 

Etter påske regner jeg med at jeg begynner å få inn litt materiale fra de fem. Da kan jeg så smått begynne å jobbe.

Det blir spennende om jeg får støtte, og hva jeg får i støtte til prosjektet. Blir det lite støtte, blir alt lavbudsjett. Det blir ikke dårligere av den grunn! Dette er veldig spennende! Nå har jeg kastet meg ut i noe jeg kjenner jeg har lyst til å jobbe med. Jeg håper det blir mulig å vise utstillingen flere steder i Skandinavia.

Tagged: , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Prosjektet «Lille sommerfugl» akkurat nå: at Ruthroland's Blog.

meta

